Translate

mercoledì 19 ottobre 2011

POLENTA E BOGONI.

COSA DISITO DE POLENTA E BOGONI?Non digo niente!Parchè?Non me piase i BOGONI!Non te piase i bogoni?Ma non te sè cosa sia bon!Disi quel che te vol ma non i me piase!Ma jeto mai magnadi?No!Alora come feto a dir che non i te piase.Così,non ho mai voludo magnarli,gnanca quando li fasea me mama e anca me mojer.mM fa angossa solo vedarli nel piato.Ma non je mia molegati seto?Je come i cicioli!Gnanca i cicioli te piase?Gnanca!Andemo ben.Senti,se te vol majarte i bogoni ,magnateli,mi non i magno mia,vedemo!Ma volea che te vegnissi con mi a bogoni.Adesso pioe,je le prime aque e fa ancora un pò caldin.ndemo a bogoni prima che i se imbusa.Ma sito mato?Parchè?Ma seto mia che non se pol,che l'è vietado?Se te vede i VERDI i te denuncia.I te mete in galera!Ma valà,se ciava anca i VERDI.M'ha insegnà me nono andar a bogoni e nissun rompea le bale.Va dirghelo ti a lori ! Te lo se che par un usel,un bogon jè boni de coparte!Ma ci vuto che ne veda,sulle toresele,a drio i muri.Non femo mia casin e pò non tiremo mia sciopetade parchè i ne senta.A bogoni veniaria,tanto i se pol scondar in un sacheto,miga te ghe ne tor su un quintal.Una vintina,solo par ti ,ma non ciamarme par curarli dopo.Lo so che le na fatiga e ghe vol tempo.Bisogna lassarli spurgar ben,se te vol magnarli.Lo so,lo so.Tei trovi ancò e te i magni tra diese giorni .Alora viento?Va ben vegno,me piase le toresele,ma varda che non i magno mia dopo seto?Va ben doman andemo.Ecco,anche per mangiare quattro lumache adesso c'è bisogno di licenza.Poi magari trattano le verdure degli orti con il DDT per ucciderle.Ma guai raccoglierne un pò per uso alimentare.I VERDI,i protezionisti da salotto insorgono,per poi andar a mangiarle di nascosto in ristoranti specializzati.Ma son d'allevamento diranno!Si certo d'allevamento,allora non è più peccato mangiarle vero?Ho deciso,andrò a lumache con il mio amico,alla faccia dei finti protezionisti!

Nessun commento:

Posta un commento